Over WordPress bureau Sowmedia
Enthousiast over WordPress, maar ook nuchter en met een blik vooruit zetten we ons elke dag in voor onze klanten.
In 2003 begon Jan-Willem Visser met online marketing en website-ontwikkeling. Hij bouwde zijn eerste WordPress website in 2005. Begin 2007 was Sowmedia een van de eerste webbureaus in Nederland die haar klanten adviseerde om hun websites in WordPress te bouwen.
WordPress stond toen nog bekend als blog-systeem, maar heeft zich sindsdien bewezen als hét CMS om in te zetten voor al je online marketing-activiteiten. Van grote multinationals tot kleine hobby-sites; onder de motorkap draait ruim eenderde van het hele internet op WordPress. Een astronomische hoeveelheid.
Wij zijn dan ook de WordPress supporters. Supporters van WordPress, omdat we elke dag weer enthousiast worden van de ongekende mogelijkheden. Maar ook supporters voor onze klanten, omdat we hen vooruit helpen met WordPress sites die veilig, snel en SEO-proof zijn.
Onze naam staat symbool voor zaaien met een langetermijnvisie, iets wat we nastreven voor onze organisatie, ons personeel en onze klanten. Daarmee willen we ons ook langdurig committeren en investeren in onze relaties. Want als je elkaar goed kent doe je niet alleen prettiger maar ook beter zaken.
De principes van groei uiten zich in de normen en waarden van Sowmedia:
We geven hier vorm aan door onze WordPress kennis te delen via blogs en door WordPress plugins en websites te bouwen. Daarnaast bieden we uitgebreide en gespecialiseerde WordPress hosting- en onderhoudsabonnementen.
Elk jaar geven we een sprint cadeau aan een goed doel, waarin we als gehele team onze expertises inzetten. Daarnaast geven we een deel van onze winst weg aan goede doelen die zich inzetten voor wezen en weduwen.
Wij doen er alles aan om maatschappelijk verantwoord te ondernemen met respect voor onze omgeving; mens en natuur. Wat doet Sowmedia om een duurzaam internetbureau te zijn?
Wij hebben ervaren dat de beste resultaten ontstaan vanuit langdurige relaties met klanten en freelancers. We zijn daarom bereid om te investeren in onze relaties en we gaan respectvol om met zowel onze klanten als onze toeleveranciers.
Dit betekent bijvoorbeeld dat we onze freelancers en toeleveranciers altijd direct betalen. Daarnaast willen we van onze klanten hun visie voor hun organisatie leren kennen zodat we ook op de lange termijn mee kunnen denken.