WordPress diensten

WordPress servicedesk

Met een WordPress beheer pakket krijg je toegang onze WordPress servicedesk:

  • Direct een WordPress expert aan de lijn die met je meedenkt
  • Complexere vragen plannen we in en lossen we zo snel mogelijk op
  • Elke werkdag bereikbaar van 9 tot 5, per mail en telefoon

Direct antwoord op je vraag met een beheerpakket

De WordPress servicedesk is jouw centrale ingang bij Sowmedia. Hiermee heb je één aanspreekpunt voor al je vragen en verzoeken. Je kunt gebruikmaken van deze servicedesk met een WordPress beheer pakket. Bij zo’n pakket zorgen we maandelijks ervoor dat je website veilig en up-to-date is. Ook kun je dan wijzigingsverzoeken en kennisvragen bij ons neerleggen, of gewoon een verzoek om eens met je mee te denken.

 ★ ★ ★ ★ ★

Fijne communicatie, goede kwaliteit

“Vanuit Alliander werk ik met Sowmedia. Ik ben erg tevreden: ze denken mee, fijne communicatie en goede kwaliteit!”

Jeroen van der Heijden

 ★ ★ ★ ★ ★

Meer dan alleen een mooie website

“Sowmedia is een fijn online bureau om mee samen te werken. Zij hebben voor ons een goede corporate WordPress website gebouwd voor DK Accountants & Adviseurs. Sowmedia denkt graag met ons mee over nieuwe ontwikkelingen, vindbaarheid en online wet- en regelgeving en geeft ons hier goed advies over. Sowmedia doet veel meer dan alleen een mooie website voor je bouwen!”

Bram Bleijenberg

 ★ ★ ★ ★ ★

Betrouwbare online partner

“Sowmedia is al jaren onze betrouwbare online partner in een continue weg van ontwikkeling. Zij vertalen onze wensen in creatieve, slimme oplossingen.”

Elise van Vliet

Hulp voor iedere WordPress vraag

Heb je een tip nodig voor een handige WordPress plugin? Wij denken graag even met je mee. Ben je op zoek naar een handige oplossing voor een technisch probleem? Wij kunnen het voor je oplossen. Loopt je update vast? Wij weten hoe we dit weer recht kunnen zetten. Bespaar jezelf de tijd en moeite om een probleem op te lossen: wij zitten voor je klaar.

Een team van ervaren WordPress experts

Ons multidisciplinaire team van WordPress specialisten kun je inzetten voor al je WordPress problemen. Je kunt zeer eenvoudig een melding indienen bij onze WordPress servicedesk. Stel je vraag via de mail en je wordt automatisch gekoppeld aan de juiste persoon om je verder te helpen.

Geen ingewikkelde offerte-trajecten

De tijd die we besteden aan je verzoek en het afhandelen ervan, brengen we in rekening op basis van nacalculatie. Zo hoef je niet voor elk verzoek een heel offerte-traject in, en kunnen we altijd zonder vertraging zo snel mogelijk voor je aan de slag.

Voor grote projecten kun je eventueel wel vooraf een offerteaanvraag indienen. En leg je regelmatig werk bij ons neer? Dan kun je ook met korting prepaid uren inkopen.

Geen offertetrajecten voor hulp van een WordPress servicedesk

Maak gebruik van extra service

Binnen ons beheerpakket zijn vragen over hosting, beveiliging en updates volledig gedekt. Ben je geïnteresseerd in aanvullende diensten zoals doorontwikkeling van je website? Dan bieden wij de mogelijkheid om extra uren in te kopen.

Zonder beheerpakket

Prepaid uren

  • Factuur vooraf met korting
  • Uren afgerond per kwartier
  • Contact per e-mail
  • Responstijd o.b.v. beschikbaarheid

€ 125,- per uur

Met beheerpakket

Prepaid uren

  • Factuur vooraf met korting
  • Uren afgerond per tien minuten
  • Contact per e-mail/telefoon
  • Responstijd o.b.v. SLA

€ 99,75 per uur

Met beheerpakket

Nacalculatie

  • Factuur achteraf
  • Uren afgerond per tien minuten
  • Contact per e-mail/telefoon
  • Responstijd o.b.v. SLA

€ 105,- per uur

Veelgestelde vragen WordPress servicedesk

Hoe kan ik toegang krijgen tot de WordPress servicedesk?

Je krijgt toegang tot onze WordPress servicedesk door een WordPress beheer pakket aan te schaffen. Mocht je een eenmalige vraag hebben of extra werkzaamheden willen laten uitvoeren, dan kun je ook prepaid uren aanschaffen.

Wat houdt een WordPress beheer pakket precies in?

Een WordPress beheer pakket biedt je ondersteuning bij het beheren van je WordPress website. Dit omvat onder andere back-up services, razendsnelle hosting en waterdichte beveiliging, technische ondersteuning, en toegang tot onze WordPress experts via de servicedesk. Bereken nu jouw beheertarief.

Hoe werkt het plannen van (complexere) vragen bij de WordPress servicedesk?

Voor (complexere) vragen kun je een mail sturen naar onze WordPress servicedesk. Onze experts plannen deze vragen in en helpen je zo snel mogelijk met het vinden van een oplossing.

Op welke tijden is de WordPress servicedesk bereikbaar?

Onze WordPress servicedesk is elke werkdag van 9 tot 5 bereikbaar via telefoon en e-mail. Mocht je ons op andere momenten nodig hebben, geef dit dan aan, dan kunnen we samen bekijken wat we voor je kunnen betekenen.

Hoe snel kan ik antwoord verwachten op mijn vragen bij de WordPress servicedesk?

We streven ernaar om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Voor urgente zaken bieden we directe ondersteuning, terwijl andere vragen binnen een aantal werkdagen worden behandeld. Wij communiceren altijd op welke termijn het wordt opgepakt.

Welke soorten vragen kan ik stellen bij de WordPress servicedesk?

Je kunt bij onze WordPress servicedesk terecht voor allerlei vragen met betrekking tot WordPress, zoals het installeren van plugins, het oplossen van technische problemen, en het verbeteren van de prestaties van je website.

Mocht je zelf op onderzoek uit willen om je probleem op te lossen, bekijk dan ook onze kennisbank. Wij delen graag onze kennis.

Hoe kies ik een goede WordPress helpdesk?

Voor deze vraag hebben wij speciaal een blog geschreven met handige tips en tricks. Lees de blog over WordPress helpdesk hier.

Jouw WordPress website laten beheren door een betrouwbare WordPress partij?