Waarom je videomarketing moet inzetten als bedrijf
Wil je meer weten over hoe je videomarketing moet inzetten om jouw marketingdoelstellingen te behalen? Leer hier alles over door middel van onze hands-on videomarketingstrategie.
10 WordPress plugins voor meer conversie
Verhoog je conversie met deze WordPress plugins om je mailinglist op te bouwen, direct contact en social media conversie.
Effectieve e-mailmarketing voor WordPress
Steeds vaker zien we e-mailmarketing een belangrijke plek innemen in de conversietrechter. Wij leggen uit hoe wij e-mailnieuwsbrieven inzetten.
34 Internetmarketing tips
Lees dit e-book over internetmarketing met 58 praktische tips op het gebied van online adverteren, zoekmachine optimalisatie, link building en statistieken.
Beste tijdstip om een nieuwsbrief te versturen
Nieuwsbrief is klaar, dus verzenden maar? Niet doen! Bedenk van tevoren wat het beste moment is om de brief digitaal te posten.
Gebruik A/B testen voor nieuwsbrief optimalisatie
Met de a/b-test verbeter je stap voor stap je nieuwsbrief. De test levert informatie op, waarmee je de openratio, doorklikratio en conversieratio verhoogt. Wat is een a/b-test precies en hoe werkt het?
Integratie van sociale media en e-mailmarketing
Bij sociale media denk je vast aan Twitter, Facebook en LinkedIn. Maar ook je website en e-mailnieuwsbrieven zijn sociale media. Hoe integreer je al die verschillende media optimaal met elkaar?
Hoe wordt je nieuwsbrief gelezen?
Wat maakt een nieuwsbrief tot een succes? Eén graadmeter is de open-ratio, het percentage ontvangers dat de e-mail opent.